Школа у издвојеном одељењу у насељу Милка Протић добила Парк пријатељства
„Нађи времена за пријатељство, то је пут до среће.“
У сарадњи са Колпинг друштвом Србије,у оквиру пројекта Искуствено учење, у новембру 2020. године започета је акција уређења дела школског дворишта у издвојеном одељењу.
Пројекат Искуствено учење подразумева примену стеченог знања ученика у току редовне наставе и ваннаставних аактивности, као и уочавање и решавање проблема у локалној заједници
![](https://bubanjskiheroji.edu.rs/wp-content/uploads/2020/12/IMG_7649-300x225.jpg)
део дворишта пре уређења
њиховим активним учешћем.
Ученици су заједно са наставницама дошли на идеју да се део школског дворишта у коме воле да проводе одморе и слободно време преуреди и добије другачији изглед. Пажња је била усмерена и на функционалност тог дела како би место било погодно и безбедно и за предшколце, ученике нижих и виших разреда.
У пројекту је учествовало двадесет ученика: шесторо ученика петог разреда, четворо шестака, и по петоро ученика из седмог и осмог разреда. На пројекту су, са ученицима, радиле: наставница ликовне културе Ивана Вујић, наставница српског језика Александра Савић и наставница грађанског васпитања Ана Тасић. Да би сви радови били завршени на време, помогао је и школски мајстор Дејан Јанковић, који је израдио клупе од палета и на газиштима степеница направио удобно место за седење.
Уз помоћ наставнице ликовне културе, Иване Вујић, ученици су осликавали плочу од кнауфа, затим су обојили стубове, бојили
![](https://bubanjskiheroji.edu.rs/wp-content/uploads/2020/12/IMG_7936-1-225x300.jpg)
почетак акције
степениште, помагали при изради клупица за седење. Кроз пројекат су употребили стечена знања из ликовне културе, српског језика и књижевности и грађанског васпитања. Знање из ликовне културе показали су при коришћењу и адекватном комбиновању боја. Стечено знање из књижевности употребили су у осмишљавању порука пријатељства и сазнањима колико је пријатељство важно. Активним учешћем у акцији показали су стечено знање из грађанског васпитања о томе колико сваки појединац може допринети побољшању живота у локалној заједници.
На крају акције придружила се и приправник-васпитач Анђела Рајковић која је са ученицима и наставницама цртала школице које воде до Парка пријатељства.
Овај , иначе омиљени део школског дворишта ученика, добио је потпуно нови изглед. Циљ саме акције је био стварање стимулативног и пријатног места за дружење млађих и старијих ђака, али и све деце из насеља.